sei in: home page » archivio news » Concorso fotografico “dalle Alpi all’Adriatico: un crocevia di biodiversità e cultura” Stampa
05 OTTOBRE 2021

Concorso fotografico “dalle Alpi all’Adriatico: un crocevia di biodiversità e cultura”

concorso fotografico


 Il Programma di Cooperazione Interreg V-A Italia-Slovenia 2014-2020 è lieto di annunciare il lancio del concorso fotografico intitolato “Dalle Alpi all’Adriatico: un crocevia di biodiversità e cultura”.

Il tema, che trae ispirazione dalla ricchezza delle zone naturali, urbane e culturali dell’area di Programma, invita i partecipanti a rappresentare la bellezza dell’incontro transfrontaliero tra Italia e Slovenia sia dal punto di vista naturale che culturale.

La partecipazione al concorso è libera e gratuita ed è aperta a tutti i maggiorenni, fotografi professionisti e non.
Gli scatti devono essere realizzati all’interno del territorio dell’area di Programma e ciascun candidato può inviare un massimo di tre fotografie.

Primo premio in palio: un buono del valore di € 250 spendibile presso un negozio di materiale multimediale e altri interessantissimi premi.

Per poter partecipare e per maggiori informazioni consulta il regolamento.

Cosa aspetti? La consegna del materiale fotografico dovrà pervenire entro e non oltre il 2 novembre 2021 alle ore 12:00.

 

  Program sodelovanja Interreg V-A Italija-Slovenija 2014-2020 z veseljem objavlja fotografski natečaj z naslovom "Od Alp do Jadrana: križišče biotske raznovrstnosti in kultur".
Tema se navdihuje ob bogastvu naravnih, urbanih in kulturnih znamenitosti na programskem območju in spodbuja natečajnike, da prikažejo lepoto naravnega in kulturnega stikanja med Italijo in Slovenijo.

Na natečaju lahko brezplačno sodelujejo vse polnoletne osebe, naj so to profesionalni ali amaterski fotografi.
Fotografije morajo biti posnete na območju programa, vsak prijavitelj pa lahko predloži največ tri fotografije.


Prva nagrada: darilni bon v vrednosti 250 EUR za nakup v trgovini z multimedijsko opremo.
In druge privlačne nagrade!

Za sodelovanje in dodatne informacije si oglejte priložena pravila.

Na kaj še čakate? Fotografsko gradivo pošljete najpozneje do 2. 11. 2021 ob 12:00.